Sunday, January 29, 2012

29th January 2012.

Salam. Today.. As you know, its the last day for our holiday. Tak sangka dah ahad. Cepatnyaa. Do accept the fact ye. Esok bangun pagi pergi sekolah. Haaa, ni dok online, homework dah siap ke belumm?!! Oh btw.. Alhamdulillah. I finally went to the Karangkraf's carnival! Yeay! I love you mummy!

I went there about.. 3 or 4 eh? Sorry I couldn't remember. Tapi lebih kurang lah. We went there just the two of us. Dating, hihi. It was too jammed, roundabout sect 15 tu. Kereta parked merata rata. And at first we couldn't find place where to park our car yknow!!

But.. Dah rezeki. Dapat parking betul betul dekat simpang, dekat je dgn pintu masuk Karangkraf. Mybe sbb last day, so memang ramai gila orang. And there were loads of things there. Bukan setakat buku je ada, makanan, paintball, and macam macam lagi ada!

I did not bought any magazines, eventho minat lah jugak baca Yezz!.. Nak baca Bintang Kecil had umur dah terlebih. Haha. And at first I thought I wanna bought some educational books, you know.. Tapi harapan! Haha.

So I've shopped at Alaf 21's booth. Sumpah ramai gila orang, ai hampir sesak nafas ok. Nak jalan pun punya lah payah, buku pun dah tak nampak. Nampak orang je. And know what, mula mula my mum ajak balik je sbb dah penat and.. Masa tu we bought nothing! I was about to cry :/

But at last.. Alhamdulillah. Pergi balik booth novels tu, and beli. So I've bought..


Yeay! 4 novels for me! But.. Seriously I haven't bought any reference/educational book? :( Tak ada okay kat sana. Yg jumpa pun untuk primary school je.. Oh sad lyf3. And dekat sana jugak ada some booth untuk novelists. But.. I couldn't remember semua yg ada masa tu. If I'm not mistaken, ada Aleeya Anesa, Damya Hanna, Aisya Sofea, and.. Oh tak boleh ingat dah. Sorry.

And the best part.. Is here! 


Good news for me, sebab my fav novelist ada dekat situ! Oh my Aisya Sofea :* Tapi tak tangkap gambar pun. She's an auntie, so.. Tak heran sangat kalau tak tangkap gambar. Haha kejamnya. Eh do you remember peserta Masterchef tu? Yang novelist tu? She's there! Booth dia sebelah booth Aisya Sofea je. And so.. Banyak lah jugak peserta Masterchef ada kat sana :-) Tapi ezani, zamir, ary malik and much more takde eh.

So jangan hampa. Ai tahu uollss ni banyak minat kat zamir je kan? Heh. Mentang-2 hensem.. Oh lupa, buku masakan tu not mine ye. My mum's. Ai tak dapat hidayah lagi.. Hewhew. And afterthat I went to my maklang's house. Berjam jam tunggu sana -.- Only sebab satu benda je. My brother's -.-

So.. em. I've tried typing, so I'll end here. Do have a nice day ya! Much loves. Oh btw, congrats Hafiz for winning 2 places in AJL! Vokal terbaik and Juara! Eventho I'm hoping for Penakut - Yuna to be the champion.. :(